Optimalizace konverzního poměru
Optimalizace míry konverze (OKP) podporuje výkon serveru tím, že zlepší poměr návštěvníků které převede na skutečné zákazníky. OKP také pomáhá při zvyšování prodeje, click-through sazby a další nedefinované cíle, aniž by bylo nutné zvýšit množství příchozích přístupů na vašich webových stránkách.
Výsledky míry konverzí také ovlivňují návratnost investic ze všech zdrojů provozu a kampaně, které se spouští; takže čím vyšší je konverzní poměr, tím lepší ROI bude.
OKP zlepšuje téměř každý aspekt digitálního marketingu zvýšením hodnoty vašich webových stránek, a zvýšení hodnoty každého návštěvníka. Plynulá změna je kvůli trvalým zlepšením v rámci OKP, a to trvá dlouho po dokončení testování. Tímto způsobem, i když jste se rozhodli postavit celý nový webových během čtyř let od dnešního dne, stále budete moci zachovávat výsledky ze všech testů, které byly spuštěny.
OKP techiky
A/B testování
Lepší ROI na stránce
Jsme přesvědčeni, že efektivní komunikace na začátku naší spolupráce nám umožňuje vytvořit "testovací cestu", která bude poskytovat měřitelné konkrétní cíle pro příjmy, loajalitu zákazníků a celkové zvýšení podílu na trhu.
Jsme jsou orientovány na dosahování trvalých cílů prostřednictvím neustálého výzkumu, ambiciózního vývoje, přísného testování a pečlivé podávání zpráv. Náš tým odborníků bude důkladně analyzovat způsoby, ve kterých jsou uživatelé v interakci s vaší webovou stránkou při vývoji strategií na zvýšení zapojení zákazníka.
Pomůžeme vám k tomu, aby návštěvníci dělali, co chcete. Náš tým je připraven pomoci optimalizovat webové stránky a zvýšit přepočítací koeficienty, poskytuje úspěšný dlouhodobý vliv OKP strategií pro vaše podnikání.
21
OKP
35
Aktualizací designu
67
Redesign webový stránek
17
A/B rozdělené testování
6
Website Flow Redesign
191
Sociální sdílení
Řekněte nám více o vašem projektu
Dovolte nám dostat vaše podnikání na internetu na vyšší úrověň.
“Podívali jsme se na spoustu SEO řešení, ale tihle kluci byli vždy jasným favoritem. Mají správnou strategii a bylo úžasné s nimi pracovat.”
“Díky této úžasné společnosti máme konstantní přísun nových zákazníků. Spolupráce probíhala na skvělé úrovni. Děkujeme.”