Jednou z posledních novinek představených na právě probíhající F8 Facebook Developer Conference je Faceboook Analytics pro aplikace. Tato služba je zdarma a může pro vaše podnikání být velmi přínosná. Aplikace nabízí nespočet funkcí, které vám pomohou vyvíjet a zlepšovat jak vaše reklamy, tak aplikace, tak i reklamy, které na ně cílí.
Služba je zatím dostupná jen pro aplikace, které využívají tzv. App Events. Tyto aplikace jsou podle Facebooku z 87 % nejlépe profitující aplikace ve Spojených státech. Pro zájemce, kteří by měli zájem tuto platformu využívat bude dobrým pomocníkem Developerská Facebooková dokumentace.
Co všechno nová služba nabízí?
Měření napříč mobilními zařízeními
Procento mobilních zařízení se rok od roku zvyšuje. Facebook Analytics pro Aplikace to vzhledem k přihlášování podstatné většiny uživatelů, dokáží spojovat s desktopovým surfováním a nabídnout přehledy, s jejichž přesností jsme neměli možnost se tolik setkat.
Členění
Tato funkce je stále více žádaná u uživatelů. Členení uživatelů dle různých kritérii najdete i zde. Například pokud chcete vyfiltrovat všechny muže, kteří používají Android? Díky členění budete moci odkrýt charakteristiky nejčastějších uživatelů vaší aplikace a tyto vlastnosti zohlednit při následném cílení reklam.
Kohorty
Obliba této funkce v poslední době roste. Tato funkce ukazuje, jak se v čase chovají uživatelé, kteří v danném časovém období používali aplikaci poprvé. Kohorty vychází z událostí a je možné je filtrovat podle členění.
Funnely
Grafy, které vám pomohou porozumět tomu, jak se uživatelé pohybují napříč vaší aplikací a jak moc konvertují. Tyto grafy vám pomohou při vylepšování vaší aplikace.
Vylepšení vaší reklamy
Díky Facebook Analytics si dokážete stanovit Customer Lifetime Value uživatelů napříč různými kampaněmi a sítěmi a odhadnout potřebný rozpočet pro příští kampaň. Zjistíte, do kdy je ještě efektivní cílit reklamou na uživatele od jejich posledního kliku. Ke konkrétním změnám reklam získáte informace na koho cílit, v jakých jazycích, s jakým obsahem. Pomocí remarketingu budete zpětně moci reaktivovat uživatele, které tato reklama nezaujala.
Do Facebook Analytics se můžete přihlásit na této adrese facebook.com/analytics.
Jaké rozšíření služby Facebook Analytics by jste přivítali?
Jsme jednou z největších internetových agentur na českém trhu. Naše vztahy zakládáme na transparentnosti, vytrvalosti, vzájemné důvěře, a integrity s našimi zaměstnanci, zákazníky a dalšími obchodními partnery.